דף הבית » אודות
כחלק מהשירותים המקצועיים שאני מציעה כמאבחנת דידקטית, אני מקיימת פגישות וליווי אישיים בסביבת בית הספר – מקום מרכזי ומשמעותי בחייו של כל תלמיד.
ליווי זה מאפשר לי להנגיש את המומחיות שלי בצורה מדויקת, רגישה ומותאמת לסביבה בה התלמיד לומד, פועל ומתקשר מדי יום.
המסע האישי שלי אל תחום האבחון הדידקטי וההוראה המותאמת התחיל ממקום עמוק של הבנה, הקשבה ורצון כן להשפיע.
במשך שנים רבות עבדתי בעולמות אחרים – עולם העסקים, הניהול והשיווק – אך הלב תמיד נשא אותי לעבר תחום החינוך.
השינוי הגדול הגיע כשבחרתי לעזוב קריירה מצליחה ולהתחיל פרק חדש ומשמעותי יותר עבורי: להיות שם בשביל ילדים, מתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם אתגרי למידה.
את לימודי ההוראה המותאמת סיימתי במכללת אורנים, מהמובילות בישראל בהכשרת אנשי חינוך. במהלך הלימודים רכשתי ידע וכלים מעשיים לעבודה עם תלמידים המתמודדים עם קשיי קריאה, כתיבה, זיכרון, הבנה והבעה – לצד שיטות הוראה מגוונות שמאפשרות התאמה לצרכים אינדיבידואליים של כל לומד.
בהמשך, התמחיתי באבחון דידקטי, מתוך מטרה להרחיב את יכולתי לסייע לא רק דרך ההוראה עצמה, אלא גם בזיהוי מדויק של הקשיים, בהבנת מקורם ובהמלצה על דרכי פעולה. אבחון דידקטי מקצועי הוא לא רק "בדיקה" – הוא תהליך מעמיק שמאפשר לבנות תכנית עבודה אישית, מדויקת ויעילה.
אני בעלת תואר שני במנהל עסקים בהצטיינות, ובמשך שנים שימשתי כסמנכ"לית שיווק ומכירות בחברות מובילות. התפקיד העניק לי שליטה במיומנויות ניהול, הבנת תהליכים מורכבים, ניתוח צרכים והתנהלות מול ממשקים מגוונים – כלים שאני משלבת כיום בעבודתי כמאבחנת וכמורה.
דווקא המעבר מתחום "קשוח" כמו עסקים לעולם הרך אך המאתגר של האבחון הדידקטי, מאפשר לי להביא גישה שמשלבת מצד אחד רגישות ומצד שני סדר, מיקוד והבנה מערכתית רחבה. אני מאמינה כי כל לומד – ילד או מבוגר – זקוק למעטפת מותאמת, קשובה ומקצועית שתאפשר לו לממש את הפוטנציאל הגלום בו.
החיבור שלי לעולם החינוך נולד מתוך רגישות עמוקה לקשיים שאינם תמיד נראים לעין, אך משפיעים על כל תחום בחיי הלומד: החל מהערכה עצמית ודימוי אישי, ועד תחושת מסוגלות כללית ויכולת להשתלב באופן מלא בסביבת הלימודים והחיים. הרצון להבין לעומק את האתגרים הללו ולהעניק להם מענה מדויק ומותאם, הביא אותי לבצע שינוי מקצועי משמעותי – הסבה מתחום הניהול והעסקים לעולם ההוראה והאבחון.
אני רואה כל נבדק קודם כל כאדם. ילד או מבוגר המגיע לאבחון עובר תהליך שדורש לא רק מקצועיות אלא גם יחס אנושי, סבלנות והבנה. בכל אבחון, אני מקפידה לייצר סביבה נעימה, בטוחה ומזמינה, שבה כל אדם יכול להביע את עצמו, להרגיש מובן – ובעיקר להרגיש שהוא לא לבד.
בנוסף, אני שמה דגש רב על הליווי שאחרי האבחון. התוצאה היא לא רק דו"ח כתוב, אלא גם שיחה אישית, המלצות ברורות ותחושת כיוון. אני מלווה הורים, תלמידים ואנשי מקצוע לאורך כל הדרך – בשקיפות, בשותפות ובאמונה מלאה ביכולת להשתפר ולהצליח.
אשר חווים קושי בהתארגנות, הבנה, קריאה, כתיבה, זיכרון או פתרון בעיות.
אשר מתמודדים עם קשיים לימודיים ומבקשים לקבל התאמות או להבין את סגנון הלמידה האישי שלהם.
שמבקשים להבין טוב יותר את הקשיים של ילדיהם ולקבל כיוונים לפעולה.
שזקוקים לחוות דעת מקצועית לשם בניית תכנית עבודה מותאמת לתלמידיהם.
אני מאמינה כי כל אדם זכאי לחוויית למידה חיובית, לביטחון עצמי, ולתחושת מסוגלות. פעמים רבות, תלמידים שחווים תסכול וחוסר הצלחה בלמידה אינם סובלים מ"חוסר יכולת", אלא פשוט לא למדו בצורה שמתאימה להם. האבחון הדידקטי מאפשר לראות את התמונה המלאה – לא רק את הקושי, אלא גם את נקודות החוזק – ולבנות מסלול חדש שמוביל לצמיחה.
מה שמייחד אותי כמאבחנת וכמורה הוא החיבור הייחודי בין רגישות אנושית, מקצועיות בלתי מתפשרת וניסיון עשיר מעולמות מגוונים. אני לא מגיעה רק מהכשרה פורמלית – אני מביאה איתי ניסיון חיים, הבנה עמוקה של צרכים אישיים, ראייה מערכתית, ויכולת לתקשר בצורה מכילה עם ילדים, הורים ואנשי מקצוע כאחד.
מתמודדים עם אתגרי למידה, או מרגישים שיש צורך באבחון מקצועי לכם או לילדכם?
יחד נוכל לבנות תמונה ברורה של החוזקות והאתגרים, ולהתוות דרך להתמודדות מוצלחת.